今日起身食完野'..
同2個家姐出左荃灣[悅來坊]' 剪頭哩'-/\-
等左好耐'...終於到我剪喇'..牙KInG' 剪頭真系好有天份哩'
剪完'.. 電埋個負離子'
好似好柒'-/\-'
好擔心番學會俾人笑'-3-
之後去左M記食野'..
好累牙'..打住甘多先'