|
|
2008 年 2 月 1 日 星期五  |
| 2008-02-01 |
分類: 未分類 |
今日出左太子番工`
番完同{牙bo}.{牙螢}行番去MK既 花園街`
系果度食LUCH.
之後行番去旺中行街.
撞到{傻怡}個細妹!..不過冇同佢Say HaLO`
..之後搵埋{豬豬}一齊陪佢買鞋`
買完搭車番石蘺`.
唉`..琴日行到隻腳腫左`- -
今日又行`..隻腳腫得仲勁'= =
睇黎我要養好隻腳新年出街玩哩`
|
| 發表時間:2008-02-02 01:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
新年假應該就黎完lu~~ 你d功課做完未呢~~~=]
|
|
|
哈'''xPP 路過的..'' CM 4 YOU''' http://blackie.nets.hk/index.php 朋友開的...支持一下吧..... 要多黎我Blog喔... 係到先祝你係14號個日可以同你中2既人過一個開開心心既情人節喇~ 情人節快樂喔...''
|
|