2009 年 6 月 2 日 星期二
好耐好耐都冇打過qooza,xanga都少打左好多
因為太忙啦..!連開電腦既時間都冇,吾好話打xanga-_-
時間真系過得太快啦,停陣等吾等?!
中四話甘快就完/_\我既會考要黎啦,oh fuck
己經幫自己搵緊後路,中六吾讀嫁啦,讀到都辛苦,
甘個sunny day系我最後一個/-\
爸爸媽媽,你們變了
[
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 BABE_C 的日誌
)
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 BABE_C 的日誌
]
BABE_C
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]