2009 年 6 月 2 日  星期二
好耐好耐都冇打過qooza,xanga都少打左好多
因為太忙啦..!連開電腦既時間都冇,吾好話打xanga-_-
時間真系過得太快啦,停陣等吾等?!
中四話甘快就完/_\我既會考要黎啦,oh fuck
己經幫自己搵緊後路,中六吾讀嫁啦,讀到都辛苦,
甘個sunny day系我最後一個/-\
爸爸媽媽,你們變了





訪客留言 (返回 BABE_C 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片  按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片 
 
BABE_C : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]