八號風球,,Oh My God.. 但係..11點就除左..Fucking!! Anyway..點都好既..我夜晚要去上堂..
今次比較好D囉.. Dover 終於肯執姿勢.. 原來以前自己都好多錯既姿勢.. 要努力提醒自己..
但係..唔知點解.. 我冇汗出既=口=?!
夜晚,,睇緊向世界出發.. 突然之間就掛在八號風球嚕.. 開心開心開心,,呵呵呵 希望聽日可以唔駛返工就好嚕.. 但係其實聽日夜晚我要去上Funky... 矛盾矛盾矛盾,,
原來..我一直都係度自欺欺人..
尋晚係第一堂既Fanky Dance.. 感覺上好多都係以前學既野既Remix.. But,,以前學跳舞唔係跟老師.. 今次係第一次跟老師跳.. 感覺上仲難.. 因為佢唔會幫我地執姿勢.. 仲難過以前對住Music MV..
Maybe因為所有人都正式學過跳舞.. So maybe佢係要我地記,,and then自己練.. 唔會太過特別要去執姿勢..
只期望自己真的可以跟得上吧,, Nevermind.. 今次只係第一堂..Let's Go On!!*