11-8*** 今日我生日丫,,,好開心,,, 丫敏係XG到唱生日歌比我聽丫,,,XD" 但係冇上年咁開心,,, 因為冇左CH! L!NG係到,,,,冇咁好玩,,, 真的好掛住上年的生日丫,,, 過得超開心,,, 講住咁多先,,,,,