| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 7 日 星期二  |
| .無聊ga自己 |
分類: 未分類 |
Name:Emily
血型:.其實唔係好清楚..大概係O
E-mail:[email protected]
星座:雙魚座
喜愛的食物:..呃,都幾多
最喜愛的味道:酸.酸.酸.kaKA
喜愛的顏色:黑色.銀色.紅色.深藍.
喜愛的明星:Soler,winds,Jay..側田.仲有幾個其他國家..5記得叫咩名
最喜愛的model:Rosemary..外國ga都OK拉
幾喜愛的歌星:Yumiko,Theresa.Tskizawa,Hideaki..羅志祥(小豬)
喜愛的歌曲:好似冇..好聽都得
最喜愛的水果:提子,車厘子..
ICQ:267572372
喜愛的動物:波斯貓(肥肥GA,懶懶D)..牧羊犬.熊貓//好細粒GA兔仔
喜愛的牛奶..味道:酸奶
最喜愛的飲料:蘋果汁.
最喜愛的零食:蝦條..
幾鍾意睇鬼故..
最討厭人地對我做GA野:係我訓覺果陣..吵醒我.
最驚面對GA事:尷尬事.
|
|