| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 19 日 星期日  |
| 累 |
分類: 未分類 |
今日11點九個字.同陳幸怡由M記出來去..
,地鐵站C出口.跟住鍾冠玉打來.話佢地已經上佐去百佳買野..
所以我同幸直接上去..
講真,佢地買野真係散sou sou.食ga野買的都幾少.但係d叉ar.其他野就買佐好多..
跟住就搭車.去到總站..仲行佐超遠GA路..經過2個燒烤場..
終於到佐..又要上一個天梯..
但係:"衰神"原來仲未離開.我地開佐2個爐..
但點都起5到火..女仔哩邊就得.麥英浩(喵)幫我地.555.."喵"真係有紳士風度.
可能因為男仔果邊GA碳好用D..加埋郭X楠.係梗係度拼命起火.終於得拉.
幾個男仔同女仔去佐下面接Miss郭..
而女仔哩邊仲未得,.羅羅同李溢橋過來幫手.(好感動..)不過幾乎.,除佐幾個女仔有做野..其他都冇(包括我)
跟住D人都幾乎去佐男仔果邊燒烤.D野幾乎食完果陣//Miss郭同接佢GA同學終於返來..
(不過鐘冠玉嬲佐,因為冇留野俾佢地)跟住就聽過馬嬲聲..哈.我睇到佢地GA紅PP..
D野5夠食..Miss郭又拎佐300蚊俾幾個男同學去買..
D男仔去佐超耐.Miss郭係梗係度話好肚餓.(你地係米想餓死Miss郭阿)?
期間..都有幾個人已經走佐..
我地由2.3點燒到6點幾..
行落去果陣..黑麻麻..我同幸行係最前.我聽到馬嬲聲..我一直望住佢地
.果陣時真係好想睇佢地打架.(哈.好似有d衰.)
但係..估5到..我竟然見到..有隻男馬嬲竟然.(硬上)同隻女馬嬲係度交配!!
我估可能係因為女馬嬲一開始5肯..所以男馬嬲就同佢吵,)(一開始)
ps"可能因為我著到紅黑紅黑(成套)ga原因..竟然俾人話係"聖誕老人"
|
|