| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 21 日 星期二  |
| ..無聊GA一日 |
分類: 情感 |
今日都係同平時一樣去學校..上堂.落堂.小息~
上中史堂..因為打中佐對聯GA其中.一個字~
所以有糖.食!跟住上英文堂..
到食飯.lunch time之後.睇到羅羅.超可愛~
好想攬佢..跟住同幸一起抓佢..佢一驚.就會係梗講:"喵","喵"."麥英浩.救我ㄚ~
就係梗抓來逃去梗..過佐一個lunch time
上中文堂..又俾Miss郭罵'.由佢ga口中..我估又係果個"內鬼"話俾佢知..
又發佐好大ga火.."我都大概估的出果個內鬼."..恩
嘴唇入面又生佐粒,.白色ga野..好痛
同談麗雲搭車返去果.陣見到黃XX同XX詠.又見到果個"豆丁".~
返到屋企/冇人.又自己好無聊梗係度睇電視..跟住家姐返到來..
岩岩.爹地又話5返來食飯..
家姐又係度罵我..到依家都未停.~(基於某件事)
ps:5好食熱氣野ㄚ.否則就會仲加痛ga拉.
--from德德同談麗雲~
多謝關心!!
|
|
|
德德 於 2006-11-23 09:33 PM 發表:
德德小朋友 下唔SEE到唔知
我唔係小朋友
我會證明啊
|
網主回覆
5係小朋友就5係lou..
5洗證明.. Posted at 2006-11-24 10:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
羅羅 於 2006-11-21 08:59 PM 發表:
我一d都唔可愛~~
不過算啦!!因為知道你係玩下...
但係我真係好驚呀.....
|
網主回覆
5係ㄚ..超可愛,~ Posted at 2006-11-22 07:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
喵 於 2006-11-21 07:43 PM 發表:
|
網主回覆
睇下~"喵"梗可愛GA人
都已經話你可愛la~ Posted at 2006-11-22 07:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|