| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 24 日 星期五  |
陸運會終於結束拉..  |
分類: 情感 |
陸運會終於結束拉..馬太真係輸的好慘.~
係第一日下午GA跳遠比賽入面..係第一次跳果陣.~(跳完試跳)拗柴..
當時真係好忙..跳遠之前..又要去標槍果度點佐名先.
.跟住跳完遠.又去標槍.~標佐第一次槍..又要去圓球果度點佐名先..
朝早果陣又超得閑.!行成一種"忙GA好忙.,得閑GA好得閑.~"
"果件事都終於結束佐拉"鬆佐一口氣..
lunch 去佐M記食~..好在行得快.不過坐係果度果陣又5想食..
係我GA腳受傷果一段時間..Mr.Lee真係好關心我,~感動ing
今日一返到運動場..Mr.Lee就行過來..
問我GA腳好D未..(梗係未拉.)今朝起身果陣..真係又痛又酸ar,.
仲講佐好多..關心我GA說話..
今日一返到屋企..食佐杯面.就訓佐拉.
醒返果陣已經5點幾..嘉姐仲同我講.係我訓果陣..有個阿sir打電話揾我..
跟住電話又响佐..原來.係Mr.Lee.打過來..叫我小心D..
同埋如果真係好痛GA話.就打電話俾佢..
魚著粉紅色ga衫真係好可愛..同埋下午果陣..都好Xx
阿B都係梗..不過下午.幾乎都睇到佢.~
|
|