| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 1 日 星期五  |
開心  |
分類: 一日GA生活~ |
本來今日lunch time果陣我真係好想去睇足球賽..
但估5到..Miss佢地竟然話又開party..
慶祝上次陸運會接力賽贏佐..
仲買佐蛋糕..慶祝9.10.11月份生日ga同學..
明明中午食完飯應該食5到好多野..
但係D薯條..蛋糕..飲料..餅乾牙..全部一掃而光..
果個死人劉x琦牙..拎住包蝦條係梗食..仲話"Miss..
哩個咩牌子GA.梗難食..ga."跟住佢仲話驚我地中毒..哩包蝦條..(根本就冇可能).
超搞笑..梗牽強ga理由我估只有佢講得出..
跟住上Miss郭ga中文堂..又係度話劉X琦ga肚腩..暴笑牙..
依家先發覺Miss郭都好搞笑..不過一想到佢可能好快就5教我地..
真係好5舍得..真係冇梗好ga Miss拉..
|
|