依家係MLLC牙.. 好眼訓..上科學堂果陣. Miss賴冇返..要自修. 中午要打籃球賽牙..有小小緊張.~雖然知道馬太一定5會贏..唉/ 上緊普通話堂..訓佐一陣.就俾人發現..小蜜蜂俾人發現佢係度播歌.. 結果俾人罰企..哈哈..都幾好聽牙.. 仲用普通話同我講'親愛的同學..快點轉過你的臉給老師看看..我好掛念妳牙.' 你是不是在笑牙?.. 真係5知講咩好..不過覺得好搞笑,