| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 8 日 星期五  |
| 唉..5知點講 |
分類: 一日GA生活~ |
今日都係來5徹食早餐..~
跟住上視藝堂..劃蘋果.都OK.拉
英文堂超吵..社會堂係度訓覺..超5舒服~張檯
周會..問答比賽~本來馬可第一.馬太第2..~不過換佐批人..馬太第一.~
結果估5到..路加有個男仔係最後一批果陣...D分數係梗追..
由200幾到..500分..~馬太490..~唉..最後都係拎第2!!!
不過..馬太社男子社稷籃球賽.贏佐牙..開心..kaka..
食飯果陣..Miss麥話郭X楠個頭焦的成個"海膽"梗..笑爆嘴牙
跟住上中文堂..我記得好似都有幾個搞笑ga笑話.~不過5記得佐~
上數學堂..發生佐一件事..~.呃.~
我最憎人地打我ga頭同塊面..劉X偏偏用數學書打我..~
係佢自己攞來衰ga JA..結果俾我狂打..~
最後自己企係度果陣Miss梁..係梗問我點解.?煩5煩牙..擺明冇得解ga拉.~
自己仲係度忍喊..5想ga..但5知點解.
(其實我只俾佢打佐一下,但頭真係超暈..同埋右邊塊面有小小青青d)
~跟住我自己出佐班房.係出之前.~又打佐劉X
係WC.~喊佐一陣.~ 又出佐去..周虹一直係外面等我..
一入到班房..全部望住晒..~放學果陣//又俾Miss梁.講佐一陣..
今日又5洗去陶藝組..去佐禮堂聽歌..好悶//
除佐阿旺同韓林模仿F4果陣..勁搞笑..
跟住返HM..
ps:好開心牙..Bryan.係我blog留言/..kaka.
|
|