5知搞乜鬼..好想嘔牙..`
今朝排隊搭車果陣..後面D女仔係度食飽..好大陣味牙.~
跟住同幸一起坐..返到學校.5到幾分鐘就開早會..見到Bryan..
第一堂上英文語藝..又5記得帶英文圖書`..跟住睇super teens.幾好睇.kaka,
第3.4堂上社會..見到阿sir剪佐個柒頭..好似阿旺.
好悶..係度訓覺 .訓佐5係好耐..~
依家上緊電腦堂..都係有D想嘔..
自從由車站聞到麵包味之後..一直好想嘔..
都5知搞乜鬼..唉.`
ps:聖誕節就來到la..好多節目..
都5知同邊個交換禮物..可5可以5同from GA?
下星期6要去沙田牙..哩排個個星期都好忙..書都未番過..
就來考試la..一定要考個好成績..恩恩恩
|