星期日11點幾先起身..下午同家姐出去買禮物..
...跟住3點3..同家姐say bye-bye..
去佐百佳下面等人..
...Andthen,,去佐尖沙~食佐M記.
跟住坐巴士返HM..
..今日放學又要去沙田牙//.我估會好凍!!
岩先上社會堂果陣..幸.同我傳紙仔.`問我聯歡會煮咩..
..結果係我第2次傳俾佢果陣..俾阿sir睇到..`
結果俾人叫去後面罰企..個死牛狄同淫德係梗係度笑...
.冇拉拉俾人抓出去罰企..仲睇入面紙仔寫乜..衰5衰D牙!@!
Ps:今晚可能8,9點先返到荃灣牙..`
少佐訓覺時間.ZZzz.
|