真系...
紅蘋果個死店長...
我都無得罪過距點解成日針對我...
真是TMD...
算...
29號我就撤~
我寧願收少D工資無甘辛苦...
仲唔洗受你呢個雞牌當令箭嘅人嘅氣啊~
哼~~~
╭(╯^╰)╮