LE幾日都好專心咁做一樣野。。。因為得閒丫麻。。。又吾想做功課。。。LE件事真係想做好耐。。。就係裝UBUNTU上NOTEBOOK度。。。
等我地E+回顧一下LE個上U之路遇到GE困難。。。
首先裝完後。。。佢話我沒WIRELESS DEVICE。。。
於是就試下插線。。。上到喎。。。開始更新下D野咁。。。
問題又來了。。。軟體更新不能。。。
咁咪裝個CHROME上個FB同用EBUDDY MSN下。。。
但係突然打吾到中文。。。又吾係打吾到GE。。。只係用吾到倉頡。。。得大陸拼音同台灣注音有得用。。。
所以又走去裝語言。。。
媽的。。。裝吾到。。。係我屋企上網問題定舊野問題??
之後某日一開機入黎插線又裝到。。。好了。。。有倉頡用了。。。
果陣仲彈埋野出黎話我有兩舊野未ACTIVE。。。分別係WIRELESS同ATI HD5650。。。
大喜之下ACTIVE左張WIRELESS。。。但係都係用吾到。。。絕望地又插線開”更新管理員“。。。
反正沒事干。。。ACTIVE埋張5650佢。。。但係重機後入吾到。。。只能在終端機打轉。。。
轉到今朝番UMAC搵N。。。先發覺AMD的東東在LINUX下不能使用3D加速。。。所以就淨係比我終端機囧TL。。。
在GOD HAND的幫助下。。。好似DISABLE左張5650比我入番去先。。。之後就DEL番5650個驅動。。。重機後一部好機。。。
吾知發生咩事。。。突然用到WIRELESS。。。*^%&%&^*&^$^^*(&)(&^$%....
連完澳大個WIRELESS之後又突然更新到。。。
番到屋企好高興咁試下用屋企個WIRELESS。。。係得GE。。。究竟發生咩事= =?
好HAPPY咁用左陣。。。諗住上YOUTUBE睇下肚星馳果陣。。。沒FLASH PLAYER。。。咁就禁左去ADOBE官網度裝。。。
她奶奶的話CHROME自帶FLASH PLAYER不用裝。。。打about: plugin入去睇。。。有HI FLASH PLAYER。。。粗口就一大堆(我說的。。。)
然後就一直係度搵搵搵。。。有D又話撞我個CHROME。。。有D話可以裝32BIT的。。。但DN左落黎又話裝吾到。。。完來64BIT的LINUX不能用32BIT的東東??
到最後諗住用番FIREFOX果陣。。。一入EBUDDY佢話我少左D野咁。。。咪裝LO。。。一睇個LIST。。。第一個就係FLASH PLAYER。。。*%^$%&(&*%&*^(*)。。。
裝完之後即刻開番CHROME試下。。。)(*&*^%%E%$^&*()(&^%#^&^(。。。得左LO你老尾。。。
然後就開QOOZA。。。打LE篇野。。。
不過到最後都係冇搞好老哥果個UBUNTU。。。HAHA。。。話我搞頹你部野我E+吾鬼理你。。。
總之我現在就在NB度開快樂地用近U∼
其實仲有一樣好絕望GE野。。。就係我粒電吾支援UBUNTU= =。。。所以用佢個電池工具係吾會知自己剩番幾多電。。。同可以用到幾耐。。。
今日已經沒電關機兩次了= =。。。
看來與UBUNTU的鬥淨仲有排都未完了囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧。。。
|