今日我先開始覺唔寫得6c班!
今日我地上成長的天空的時候,陳sir叫我地講下我地就升中一的感受,
到麥恩桐講的時候,佢就喊得好西勵.........
到雷芷欣講的時候,佢又喊得好西勵,Gun住,我見到我幾個朋友都喊得好西勵,我都忍住唔喊la!
各位記住呀!
我地永遠都係好好好好好朋友!
千奇唔好唔記得我呀!
我地要保持聯絡呀!
我個mns:[email protected]
我寫到呢到都忍唔住喊la!