| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
恨梨真的比艾梨巧麼?
|
♥:'歌唱比賽
|
哈哈..
我參加左歌唱比賽哇,, XD
希望各位同我一間既人..
多多支持牙,,XP
第一堂中文`
OK,冇野好講..!
第2堂同第3堂家政,
想死`..
著到樣衰都死..`
之後去聽音樂會..`
好正的說*..
唔洗上堂..!`
我拎埋手機去..`
聽歌` 當然系聽我中意既`.
晴天娃娃`XD
之後去到個度..`
有個小姐好勁AH..`
一個玩幾樣樂器.`
勁啦,,好型XD`
之後坐車車返去..`
我同珊珊坐最後個排..`
得我同佢2個女仔`.
今次比人玩死`.
系咁比CHAIRMAN同黃偉生`
打我個頭`..
超火囉`..之後唔理佢地`..
扮嬲..?! 都唔算既..
因為真系好嬲`..
之後黃偉生請飲野,,正牙.!`
上英文堂,,
悶到嘔..`
一聽到有得休息..`
超開心的說`..
休息既時候..
我當然系訓覺..`
比把風扇吹到我眼痛..
我隔離果個仲勁`
吹到隻眼紅哂..!
超慘..! 我同佢即訓`XD
之後MATHS堂`
OK..冇野好講..XD
之後去學兄學姐..`
幾好玩牙..!
2個回合都WIN左..`
YA..! 1E 不愧為1E 牙`XD
去學兄學姐之前,,
報左名參加學生會既歌唱比賽`..
當然搵埋彭彭,連蓉同芷珊陪我去XD
我地合唱牙..
唱咩歌..?! 緊系我最中意既..
黑澀會既..晴天娃娃啦XD`
哈哈,,開始有D驚驚地`.
唉..加油牙..!
|
|
|
♠♠;為何{寂莫}這兩字總愛繚繞著我??:*
-}♣好好隱藏自己,,不再讓人傷害自己-!!-3-'
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 21 | »
|