♥♥人也許::共愛侶冷戰總會疲累=)`
♠`甜言蜜語背後 絕不敢欺騙-))`
` ((-天真愚蠢快樂多美好^333^[/
BBTFANS
暱稱: 小kAI ♥開``
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
寂寞
心好辛苦
假仁假意
一句話也不說
歌唱比賽
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
 
恨梨真的比艾梨巧麼?
2007 年 10 月 29 日  星期一


♥:'歌唱比賽
 

哈哈..

我參加左歌唱比賽哇,, XD

希望各位同我一間既人..

多多支持牙,,XP

 

第一堂中文`

OK,冇野好講..!

第2堂同第3堂家政,

想死`..

著到樣衰都死..`

之後去聽音樂會..`

好正的說*..

唔洗上堂..!`

我拎埋手機去..`

聽歌` 當然系聽我中意既`.

晴天娃娃`XD

之後去到個度..`

有個小姐好勁AH..`

一個玩幾樣樂器.`

勁啦,,好型XD`

之後坐車車返去..`

我同珊珊坐最後個排..`

得我同佢2個女仔`.

今次比人玩死`.

系咁比CHAIRMAN同黃偉生`

打我個頭`..

超火囉`..之後唔理佢地`..

扮嬲..?! 都唔算既..

因為真系好嬲`..

之後黃偉生請飲野,,正牙.!`

上英文堂,,

悶到嘔..`

一聽到有得休息..`

超開心的說`..

休息既時候..

我當然系訓覺..`

比把風扇吹到我眼痛..

我隔離果個仲勁`

吹到隻眼紅哂..!

超慘..! 我同佢即訓`XD

之後MATHS堂`

OK..冇野好講..XD

之後去學兄學姐..`

幾好玩牙..!

2個回合都WIN左..`

YA..! 1E 不愧為1E 牙`XD

去學兄學姐之前,,

報左名參加學生會既歌唱比賽`..

當然搵埋彭彭,連蓉同芷珊陪我去XD

我地合唱牙..

唱咩歌..?! 緊系我最中意既..

黑澀會既..晴天娃娃啦XD`

哈哈,,開始有D驚驚地`.

唉..加油牙..!

 
 
pO' 滴時間 ::2007-10-29 06:13 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 
♠♠;為何{寂莫}這兩字總愛繚繞著我??:*

-}♣好好隱藏自己,,不再讓人傷害自己-!!-3-'