Cursor by www.Soup-Faerie.Com
__Bb YaT~BLoG
BB__YAT
暱稱: _Bb逸_
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2009-03-17
2008-11-10
2008-11-01
24.10.2008
22-10-208
文章分類
全部 (178)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 178
留言總數: 95
今日人氣: 1
累積人氣: 28932
謝安琪 - 喜帖街
2008 年 2 月 20 日  星期三   晴天


2008-02-20 分類: 未分類

尋晚3點幾先訓

訓得3個鐘都吾知有冇...???!!

今朝起身

又俾我丫爸話囉    想點...??!

喺李福林門口見到陳家豪

超無奈囉...

跟住自己行去大中

喺吉之島廁所附近

見到蚊..之後佢同我一齊等咗虹虹一陣

番到去  好悶丫

wing遲到...難得一見丫  - -

早讀豆豆俾小雲叫左出去

吾知做咩呢...!!?

第1堂  電腦

我同wing,翁繼標,莫國偉,葉婉玉,...好多好多啦

一齊玩丫sir囉  罷課囉  咩事丫

跟住話放學留我地囉   on  on  地嫁佢都

之後我地下半班成班依家吾係幾据佢囉   咩事丫

吾Q知佢點講書囉  講極我地都係完全吾明囉

之後英文oral   我地上豆豆堂

超吾据囉我   想點先

淨係話我同蘇立青囉

佢地嘈又吾話佢地喎

中文..超悶  冇咩特別

小息之後I.H.迎迎堂

lunch同佢地落去食野  打波

打打下波  細so攞份生日禮物俾我

超可愛的  [史迪仔]..

lunch之後  maths

冇帶書   第3次喇

部計數機又吾知做咩

1+1可以等於10囉   - -

科學  吾開心喇總之

吾想講做咩

不過吾使講一定同你有關喇

吾好扮野丫你...!!?  你牙...!!

又話我煩 第2個整你又吾見你同佢講

凈係話我..!!   T3T

放學  吾知1C做咩呢

吾俾我地行去課室

之後又俾個on  9 電腦sir留堂

搞到我同wing遲左落去練波

不過今日我覺得比平時打得好好多...

大家冇輸得咁多分

依家先發覺自己都吾係打到好差好差

7點幾放..行去搵我丫媽

之後番屋企

發表時間:2008-02-20 10:58 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 BB__YAT 的日誌)


w0mAN_xD_ 於 2008-02-21 06:19 PM 發表:
 CM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]