Cursor by www.Soup-Faerie.Com
__Bb YaT~BLoG
BB__YAT
暱稱: _Bb逸_
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2009-03-17
2008-11-10
2008-11-01
24.10.2008
22-10-208
文章分類
全部 (178)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 178
留言總數: 95
今日人氣: 3
累積人氣: 28942
謝安琪 - 喜帖街
2008 年 2 月 22 日  星期五   晴天


2008-02-22 分類: 未分類

今朝超慘 ...

遲到    本身今朝好早起身既

之後出到門口    等左好耐都冇車喎

的士又冇喎       跟住咪行去大元囉

行到去都差吾多遲到喇

我咪同WING.虹虹一齊去食早餐

8點2左右去到M記

食食下我丫媽打俾我喎

本身我地唸住9點3上完黃少芬堂先番嫁

豆豆又要打我屋企

咩事丫佢...??!  

番到去去完廁所先上去

好煩丫...!!!

依家超憎豆豆囉

佢叫我小息打俾我丫媽

之後打完俾待丫爸話到...咁

又吾信我等吾到車

話我同WING去左玩囉

又話我成個鐘都吾番學嗰D...好多好多...!!

跟住咪喊囉...T3T

I.H堂好悶丫

LUNCH  冇咩食野

落左去一陣之後去左書展

買左本咩人際關係既書

睇左陣野去左打波

落雨打波特別有feel丫覺得...

雖然好痛   但係有得打波咩都願啦   ^口^

中文堂...冇咩特別

之後豆豆堂     我完全冇咩理佢

因為今朝件事......

豆豆勁擦鞋囉

係小雲面前扮野 ...!!??   車

吾係幾想理佢

放學去左遲到留堂

好悶嫁原來...!!

之後去練波

好玩丫今日   雖然我打得吾好

但係學識左上手     好開心...

6點同WING去補習

補到7點幾8點

好攰丫今日...隻腳好痛

番到屋企好驚     不過最後都冇俾我丫爸丫媽打喎

話左幾句炸喎...哈

好彩姐!!

  

*忘記輩份再追!!...

 

發表時間:2008-02-23 12:47 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 BB__YAT 的日誌)


豪 於 2008-02-23 10:54 PM 發表:
抵死
你誠信破了產
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]