| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 7 日 星期三  | |
| 幾開心~ |
今日仲諗住見到「佢」會不知點!
一直都見唔到「佢」,
直至放學~
放左學,「佢」突然出現係我面前!
今日既我地反而多左野講~
我都唔知點解會係咁......
算啦!有時呢d野係唔會明既~
|
| 刊登時間︰2006-06-09 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 6 日 星期二  | |
| 傷心~ |
我呀哥幫我同「佢」講~
但係「佢」一句心有所屬,
就粉碎左我既夢~
不過,我唔會放棄架!
我會等你架......
愛是永恆的,
我會等你直到永遠...
 |
| 刊登時間︰2006-06-07 10:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 4 日 星期日  | |
| 踢波~ |
今日去左踢波~
踢踢下又落雨!
唔緊要,照踢!
好開心~
踢波就好似見到「佢」一樣!
係一件好開心既事......
係我既心裡面,
你就如足球和籃球一樣~
係好重要既~
冇人可以代替你係我心裡既位置! |
| 刊登時間︰2006-06-04 10:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 3 日 星期六  | |
| 落雨~ |
又落雨......日日都落雨~
今日落雨都去踢波~
成幾個禮拜都冇踢波~
今日忍唔住!
走左去踢~嘩......
放波監呀~係咁踢! |
| 刊登時間︰2006-06-03 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 2 日 星期五  | |
| 落雨~ |
成個禮拜都係到落雨~
好鬼煩呀!又要人地帶遮wo~
唉~我番學又見唔到「佢」!
可能我同「佢」真係冇得發展呢!
我係唔係應該放棄呀?
因為我喜歡你~
所以我希望能令你開心~ |
| 刊登時間︰2006-06-02 09:11 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|