|
|
2010 年 1 月 15 日 星期五  |
| 2010-01-15 |
分類: 未分類 |
琴晚好開心丫`同某某傾電話
今日終於考完試喇
放左學同家姐`瑩`華`龍&逺出左西九
哈哈...估吾到家姐肯同我玩電單車
緊住同華玩揸車
臨走前去扭蛋
食野~~~
行街`3點幾走人
y0`聽日出cwb neway cE0唱k
夜晚去同molo仔玩

|
| ♥出爐時間:2010-01-15 09:54 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 157 | »
|