麗丫,,,
你終於都同到魚做FD喇,,
我應該為你開心定唔開心 ' '??
開心 ; 因為,,你終於要等到
唔開心 ; 係因為如果我做幾多野,都唔會夠魚魚重要,
但係見到你開心,,,我就開心,,
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
今日9點返學校補商業a"a
好眼訓,,
跟住就同左小愛SD MSG ,
sd左陣我就訓著左嚕,,
跟住唔覺唔覺就到左放學時候,,,
我就好乖甘好早返左屋企,,
跟住就下載個網絡TV,,
睇睇睇,,睇到5~6粒鐘就冇睇,,
跟住麗就搵人傾左陣,,
佢魚終於搵返佢喇,
公喜你喇^口^
想快D到聽日a"a
因為可以同某人買情侶介指a"a
p.s 我地只係好好既朋友=="
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
你知道嗎,, 我很喜歡牽著你的手的感覺 ,,"
|