2010-7-22 搭地鐵 搭到太子俾人趕落車= = bingo吠得好大聲 之後就行勁遠咁去到mk個間動物醫院- - 入左去 係出面睇住佢 4.5點就可以接佢走 佢吊鹽水個樣好可憐 係咁望住我地 再望多陣就去食野 行去奧海城到買飛睇唐山大地震 去冒險樂園玩 玩射籃球 3個一齊射 同bingo玩得多 射波準勁多- - 之後就去睇唐山 都ok既 地震個下好恐怖 d野飛落去整死人個下好恐怖 睇完出返去 點知勁大雨 水浸咁款 有遮等如冇遮都係濕哂-_- 跟住都係call車返去 之後bingo訓左成晚
2010-7-23 2點幾bingo食藥 但係到左4點幾5點幾 佢又嘔又柯爛屎 嚇死我 家姐話俾半隻蛋黃佢食 柯返d黃色水出黎 但係到而家都到柯爛屎= = 遲d再帶佢復診 佢唔鐘意個喇叭 同左換左件衫遮住個傷口唔好俾佢整到 2010-7-24 bingo好好多 精神又變返之前咁樣 而家仲識吠tim^_^ 仲識嗲人叫你抱 不過醫生叫佢唔好跳唔好跑 成日趁我地唔夠佢快就咻一聲跳左上去-_- 佢而家好似成個大肚婆咁- - 粗身大細咁x_x BINGO快D好返阿
BINGO係BB車到 PA係到 個喇叭 訓係到 FIT哂