| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ★ mr x gem拉闊 動漫節﹡ |
分類: ★★★日常生活. |
2010-7-30
ya 小豬生日快樂!!!!!
愈黎愈紅阿xd
party boy之道 兄弟為你捧腰xdxd
haha 唔知點解好鐘意呢首歌xd
起左身之後 去稻香飲茶
之後就同家姐出發去灣仔動漫節
入去淨係為左買mr既衫-_-
一張貼紙要$10-v-
之後就行行行~~~
行行下既途中見到小丸子既店
後面有塊牌可以同小玉 花輪佢地成班同學影相
好多人係到扮d漫畫d人-_-
完全唔識 haha
淨係識得L
之後見到mario
同左佢影相 haha 好多人爭住同佢影相
見到wii d人係到sell mario sport 同fit
同家姐頂唔順都係買左隻mario返屋企玩
想買多個手製 400@1
又唔係包埋動感器 痴線!!!!!
之後去到9龍灣落車
去到德福間美心食dinner
問個阿媽個空位有冇人坐
點知個細路怒啤我 對腳又擺上張 木台 =_=
跟住搵第2個位
個飯同家姐一人一半
食完搭免費車去9展
點知個到地下搞緊車展
數數d車有幾多位費
7位數= =
d人有錢到阿
等左陣就入去lu
開show前 家姐仲叫我hight d
點知我仲hight過佢
布志綸仲成日望過黎 hahahahahha
產青好鬼型仔囉!!!!!
抵我家姐仲鐘意你啦(Y)
等左20mins車= =
部電腦壞q左囉-_-v
係咁自己開機山機
|
| post time`:2010-08-01 10:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|