|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
今日,,1早比+姐嘈醒左,,超無奈!!*鬼叫自己尋晚衰格咩..>3<"
因為佢超煩,,要我聽日幫佢夾直D頭髮,,因為佢個FD聽日要註冊..
所以..要扮令D喎..= ="其實佢既出發點,,系好咖..>3<"不過,,煩到我..就變左吾好啦..-_-"""""""
佢仲左Q住哂我煲粥...所以,,我吾用甘//\\應承左佢..><""唉*7點9,,比佢嘈醒左啦!!*可憐的我,,>M<"
跟住..佢走左之後..我訓吾返..= =""甘咪起身同D細佬仔+我自己換333333*囉,,
跟住,,本身約左*[大眼B子]**8點9到既..點知,,月搞月遲..最尾要..9點30分先到..>/\<"
唉,,跟全,,我地2個+埋D細佬仔..1齊搭車去榮福囉..去到,,我去左買M記食..><"
然後去左我屋企到睇碟+食野..//*[睇小丸子也..(牙山借既..><")]
睇到甘上下..用B子落街買D野..經過球場,,見到柏聖個D系到踢波..+*
我仲比人追數TIM牙..>3<"2蚊,,//BUT"無散紙,,所以幫吾到佢,,卡2..>3<"
跟住,,借左碟上去睇..睇左無50%..+姐返到黎啦..跟住就要走啦*
因為個個OPEN DAY..開始LU..//本身我+姐同我飛的去,,諗住車埋B子去火車站,,//
點知,,佢吾好意思..就走左去搭小巴喇..><"唉,,[無奈 x10000000000000*]
去到個OPEN DAY,,又勁無奈囉..= ="個D野,,勁白痴,,!!*無奈甘睇佢地反..= =""等佢地反完之後,,就走左LU..//
跟住去左元朗到,,食野+行街街.,*刀BUY左D野,,然後就返[新田]啦*
跟住我又幫2隻汪汪沖涼,,//卡2.....*超開心的!!*BUT"沖之前..B子打比我..叫我同佢傾計喎..= ="""
唉*勁對吾住佢囉,,//應承左幫2隻野沖完之後打比佢,,*BUT"無打到,,因為同佢2隻野沖完之後,,我成身狗毛*
所以刀去沖左個涼..||\/|*沖完之後1點幾啦..>3<"無奈的!!*吾敢打比梨囉..驚梨訓左啦..>333333333<*
梳lv唷...>3<" x10000000000000*卡..


|