| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 16 日 星期日 |
 |
 |
| THE晒皮-________-' |
10點起左身*搞掂*差5多11點*落去等西瓜*
西瓜幫我葬鼠AR*好落力! 今日發覺原來西瓜
係好2人GA LOR*THX AR 西瓜=]搞到你成
手泥*11點1係輕鐵站等WAI*等到搳4先泥*
再轉系鐵*嘩 .. 去到見到AR狗仲企左係度*真
係不禁笑左出泥*佢既1身衣著 .. 真係 .. 只可
2用2個字泥形容*就係 [潮爆] XD"你見到都1
定贊成我既講法*跟住搭接駁BUS去系9龍*踩
冰*超正! BT .. 好玩總係要付出代價*我仆街
AR ! T^T"仲要仆得好樣衰-0-'竟然冇人睇到
我LOR= ='屌!仲傷埋舊患*我今次死撚得*都
5知日後點再學溜冰咯*NEXT*去左9樓玩太古
達人AR ! >333<' 我既至愛*見有D肚餓去左食
野*仲食棉花糖XP" 再TAKING PHOTO*WOO!
索*MINNIE XD"得西瓜同我&WAI知咩事GA JA*
返到泥*我同西瓜去市中*WAI同AR狗返去*同西
瓜買完野就急2腳甘返泥NA*返到泥趕功課*8*
|
| 刊登時間︰2005-10-16 11:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|