bee`相簿

 

:: 若這一刻我竟嚴重痴呆 .." 跟本不需要被愛`! 人總需要勇敢生存{**

BEEYUNG
暱稱: *BEEBEE *333*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xanga攰LU`
QOOZA帶俾我美好回憶 ...
覆診 t^t"
咩都好無奈`=.='
回到過去*W*
文章分類
全部 (250)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 250
留言總數: 5
今日人氣: 28
累積人氣: 1823
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 16 日  星期日 晴天
THE晒皮-________-'
10點起左身*搞掂*差5多11點*落去等西瓜*
西瓜幫我葬鼠AR*好落力! 今日發覺原來西瓜
係好2人GA LOR*THX AR 西瓜=]搞到你成
手泥*11點1係輕鐵站等WAI*等到搳4先泥*
再轉系鐵*嘩 .. 去到見到AR狗仲企左係度*真
係不禁笑左出泥*佢既1身衣著 .. 真係 .. 只可
2用2個字泥形容*就係 [潮爆] XD"你見到都1
定贊成我既講法*跟住搭接駁BUS去系9龍*踩
冰*超正! BT .. 好玩總係要付出代價*我仆街
AR ! T^T"仲要仆得好樣衰-0-'竟然冇人睇到
我LOR= ='屌!仲傷埋舊患*我今次死撚得*都
5知日後點再學溜冰咯*NEXT*去左9樓玩太古
達人AR ! >333<' 我既至愛*見有D肚餓去左食
野*仲食棉花糖XP" 再TAKING PHOTO*WOO!
索*MINNIE XD"得西瓜同我&WAI知咩事GA JA*
返到泥*我同西瓜去市中*WAI同AR狗返去*同西
瓜買完野就急2腳甘返泥NA*返到泥趕功課*8*
刊登時間︰2005-10-16 11:50 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 BEEYUNG 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]