bee`相簿

 

:: 若這一刻我竟嚴重痴呆 .." 跟本不需要被愛`! 人總需要勇敢生存{**

BEEYUNG
暱稱: *BEEBEE *333*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xanga攰LU`
QOOZA帶俾我美好回憶 ...
覆診 t^t"
咩都好無奈`=.='
回到過去*W*
文章分類
全部 (250)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 250
留言總數: 5
今日人氣: 27
累積人氣: 1822
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 17 日  星期一 晴天
我5想對住MATHS NA T^T" 感動
早會*PHT大波張冇返*頭2諗住好正LA*點知又搵左條
油泥代課*仲話:[我E+好生氣NA] XD"笑死左*5知點解
今日中文好悶AR*好想訓*冇得笑NA*LUNCH:食左好少
野*AT SCHOOL*WITH LM & AR PUI*但平時食完都
會覺唔飽*BT今日我同AR PUI都飽到嘔*之後上去*唉*
MATHS*又未捉到我*係捉就快D捉LA*要我日2都擔驚
受怕- -'ENG"好無奈LOR*條姣西D無聊所謂.\___/.''理
得你*玩飽去*放學西瓜陪我擺書*屌!陳偉彬LOR!!推晒
我D書入去*搞到我要擔櫈仔=U='之後陪AR PUI當值*4
點當呢*就出門口NA WOR*BT呢*個天就想喊*我地好
醒*返入去拎遮*HEHE=]好在有拎*真係落雨*行2下*見
到對情侶好"笠羅"甘*個男既又叫 [ AR嗡2 .. 5該丫!]甘
有誠意*我份人又甘大方*咪借比佢地LOR*但諗2下*我
返屋企咪冇遮 ..?SO*到輕鐵站就叫佢還返NA*同AR PUI
出到去*去10蚊店掃貨*再去BUY B-DAY禮物XP"多謝AR
PUI>333333<'自己搭BUS返HOME*係度整香包*嘩!!真
係好在有TEAT JA*如果5係我死左咯*西瓜真係笑死我NA
*9菜餃XDXDXDXDXXD"想笑死我咩!? XDXD"好累NA*我
要早訓AR今晚*拜呠!!!!!
刊登時間︰2005-10-17 11:17 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 BEEYUNG 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]