bee`相簿

 

:: 若這一刻我竟嚴重痴呆 .." 跟本不需要被愛`! 人總需要勇敢生存{**

BEEYUNG
暱稱: *BEEBEE *333*
性別: 女
國家: 香港
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
xanga攰LU`
QOOZA帶俾我美好回憶 ...
覆診 t^t"
咩都好無奈`=.='
回到過去*W*
文章分類
全部 (250)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 250
留言總數: 5
今日人氣: 33
累積人氣: 1828
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 25 日  星期二 晴天
xanga令我好妏.\___/." 呆滯

終於有PE*打排波*GOOD AR`! 打羽毛球*

有人好X BOR*話甘快就LUNCH NA*同AR

PUI + LM + 西瓜*大興*夾糖*LM 5知做咩*

返到去*畫埋手就放學*我最記得1句 :[ 隻手

有鼻屎點算AR!? ] MIZ答 :[ 甘咪畫埋粒鼻屎

LOR ] WOO~我老公原來好靚仔GA*XDD`有

人老公好UGLY*XP" LINLINLIN!!放學NA*但

我要罰企呢=/\=' AR PUI !! 西瓜 !! 又話陪我

企 !! 哼 .. 我5錫你地NA !! 我對你地好失望AR!

BT .. 我好大方既*去LEUNG KING*晒相*食雪

糕*再去M記*嘩 .. 西瓜個朋友好靚仔*我諗 ..

我奀鏈左佢天NA *再送AR PUI搭車*諗住再

去偷望AR靚仔LA*DIU U !! 又走LUN左WOR !!

= =凸 .. 我要鄭重聲明*我5中2 XANGA !!!!!!

刊登時間︰2005-10-25 10:45 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 BEEYUNG 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]