diu!!..1朝早就成個on9系甘lo..起身先知9點9先要返到去..
又死返去訓..再起身就岩2好..但..恐怖既事先係岩2開始..
行到去田敦..極樣衰lo..把姐係反又唔係反..開又開唔到..
山又山唔到..搞到夾到隻手-0-'行到天橋仲仆街d..
吹起左條裙..隻腳又濕撚晒-333-'頭又亂埋..
入到課室..明2係牙mis rubbish+麻..又變左牙乞人曾..
講句野又要調位!! .\"/.麻系煩!! 12點幾先走得..
返到去..係甘訓..同庭2傾左陣..沖涼..換3..
食飯..玩鼠..就過左田翠..又樣衰多次=0='買不到要的東西..
仲見到隻死bird bird牙@m@"極慘牙佢..俾d蟻係甘食T^T"
上左去睇碟..落到去..好在撞到牙超..幫我地買野..
買埋宵夜..上21樓食..食完雞翼尖..牙茹就要返屋企lu..
我就自己返去食埋碗糖水..又同庭2傾左陣..牙茹又講左1~句.. |