bee`相簿

 

:: 若這一刻我竟嚴重痴呆 .." 跟本不需要被愛`! 人總需要勇敢生存{**

BEEYUNG
暱稱: *BEEBEE *333*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xanga攰LU`
QOOZA帶俾我美好回憶 ...
覆診 t^t"
咩都好無奈`=.='
回到過去*W*
文章分類
全部 (250)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 250
留言總數: 5
今日人氣: 5
累積人氣: 1800
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 22 日  星期三 晴天
busy{{ 驚訝
起身..搞掂d野..庭2泥1泥就走左喇..
 
之後..同牙旋&細mi搭taxi去左siu hong間屋玩..
 
好快就返2泥良景lu..各有各返屋企..
 
同庭2左陣..沖涼..執野..食埋飯..
 
同肥2+庭2再傾過..今次就幾耐下喇..
 
kk::生日快樂牙!!
刊登時間︰2005-06-22 11:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 21 日  星期二 雨天
.\"/. 屙佬 .. bull shit!!
diu!!..1朝早就成個on9系甘lo..起身先知9點9先要返到去..
 
又死返去訓..再起身就岩2好..但..恐怖既事先係岩2開始..
 
行到去田敦..極樣衰lo..把姐係反又唔係反..開又開唔到..
 
山又山唔到..搞到夾到隻手-0-'行到天橋仲仆街d..
 
吹起左條裙..隻腳又濕撚晒-333-'頭又亂埋..
 
入到課室..明2係牙mis rubbish+麻..又變左牙乞人曾..
 
講句野又要調位!! .\"/.麻系煩!! 12點幾先走得..
 
返到去..係甘訓..同庭2傾左陣..沖涼..換3..
 
食飯..玩鼠..就過左田翠..又樣衰多次=0='買不到要的東西..
 
仲見到隻死bird bird牙@m@"極慘牙佢..俾d蟻係甘食T^T"
 
上左去睇碟..落到去..好在撞到牙超..幫我地買野..
 
買埋宵夜..上21樓食..食完雞翼尖..牙茹就要返屋企lu..
 
我就自己返去食埋碗糖水..又同庭2傾左陣..牙茹又講左1~句..
刊登時間︰2005-06-22 01:38 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 20 日  星期一 雨天
>>放心就大聲笑XDXD" 無奈
EPA..時間多到訓..極樣衰..俾爛面睇到晒-0-'
 
放學先落雨wor..e+係咪連個天都唔中2我先??
 
諗住聽日先走la..聽日1定會好天丫ma..
 
diu!去教員室借姐..個臭系打蠟人又diu9我喎!!
 
問入泥做乜..落雨緊係借姐la..唔通入泥開枱咩..
 
又唔撚係問你借..就雨中慢步甘返去喇..返到去..
 
沖涼..係甘訓..食雪條..幫鼠2沖涼..
 
執野..同牙旋傾左陣電話..講起1年前既今日..
 
[放心就大聲笑xp"]
 
[我請你個老母食香蕉]
 
xdxdxdxd..忽然有D想轉校TIM..夜晚..又同啷2玩咪..
 
食埋2隻豉油+蛋2..同牙茹傾左冇耐..極攰..
刊登時間︰2005-06-20 09:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 19 日  星期日 晴天
棒! 開心
俾人拍醒左..陪牙媽去睇e生..
 
出到新墟..diu!又唔撚開..休息wor!
 
再搭的去龍門居..終於有喇-0-'
 
去祥景食野..返屋企..沖涼..落去搵珊..
 
再去ok等牙茹..買驗孕棒牙@v@"堅野!!
 
返去試..好在冇事咋!!睇早熟..
 
返屋企..食左少2飯..又沖涼..
 
1邊食宵夜..1邊同啷2玩咪&cam..訓..
刊登時間︰2005-06-19 10:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 18 日  星期六 晴天
庭庭:::最後1面喇-____-' 感動
起身就打俾庭2..換3其間..俾人diu lo無端2-0-'
 
唔知發生咩事lo完全!!之後唔撚理la..發誓!!係ok等庭2..
 
去左美心買包俾牙媽..再同叻姐去盈豐食野..
 
食2下..隻雲吞跳左出泥wor..仲俾我踩左腳..
 
幾核凸下..不過我中2 ..庭2就返屋企..我就返1返屋企先..
 
我今日好開心牙!!終於去到庭2屋企玩喇..好玩牙xp"
 
仲1人啤左半 ..ya!!跟住陪佢落街市買野..再上返去..
 
點知..又整散左隻石獅wor= ='的確好難砌-333-'
 
next..各自各走lu.. 最後的見面了T^T'..好唔捨得你牙..
 
庭2>3333<'我唔可2冇左你咖! ..my luv >m<"
 
1邊傾電話1邊返屋企..庭2!真係好愛你牙*
 
食左個鵝脾飯..就同牙旋係甘傾喇..係甘笑 ..ya>3<'我好愛牙!
刊登時間︰2005-06-18 07:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]