3/7*(聽日唔知可唔可以見到佢呢'?!")
沉日冇打到日記,,因為沉日冇野打'...今日又同陳RAIN,廖廖仲有雷B
出去'..行行下,,去左圖書館'..見到陳詠芝',張澄同佢細妹..佢地望過黎
.....我地就冇理..跟住,,我同廖廖諗起沼敏話陳詠芝'唔可以同張澄玩''.
之後我地就打俾沼敏同佢講'...沼敏話打俾佢''..打完之後'..陳詠芝''...
就打俾廖廖''廖廖話係陳詠芝..跟住俾左陳RAIN聽...''*]]陳詠芝']]
係度狂話我地屈佢地'..話冇講過..[過馬路要小心D]''食屎LA"..,,,,
我地3個人得陳RAIN冇聽到'..都有3個人聽到LA"..*仲同沼敏講
話我地屈佢..我地真係火都黎呀'..*]]之後佢又問我地想DIM....''...
好似係應該我地問佢想DIM喎""!!跟住又話告訓導..''都唔知佢地痴
左邊條線呀'..*低低地''就算佢地真係告訓導..我地都唔會有事嫁LA"
因為係佢地講我地先既'..唔係我地講佢..如果張澄唔講我地都冇野..
佢地告就係佢地死..唔係我地死,,,陳詠芝仲係咁俾左沼敏既手提人地
叫人打俾佢'..勁賤喎''*]]沼敏黎到..係度向住張澄爆粗,,'*]],,,,,,,,,
跟住勁好笑佢地淆低喎''俾沼敏嘈一嘈'']]就冇聲出'*沼敏諗住叫我地
過黎講番成件事..DIM知佢地就走佬'..*]]沼敏話你地唔係走呀'..心有
屎LA"..佢地知自己咩事嫁LA"..仲唔走咩'..佢地走左之後..同沼敏仲有
亞詩就去左中央度坐,,坐左一陣5:30就番左屋企睇左一陣電視',,*....
唉..我好失望呀..又見唔到佢,,聽日都唔知見唔見到佢TIM,,'T0T''......
張澄''!好心你唔好扮野LA''話我地屈你'..自己講過D咩自己心知肚明LA"..
|