太充實 滿足  

這兩天是很~~~~~充實的兩天

因為本店只要是周六日

就很忙But這兩天我真的是

做到瘋了~~~

原本從早上11點上到晚上

8點可是第一天加班到晚上

11點才回家今天就做到晚

上10點而且都沒有停過

走路都快要跑起來了

而且還有超多碗要洗

阿姨根本洗不完

所以就幫忙洗

結果囧rz

我都快要累死了~~~

不過兩天都有好康啊~~~

第一天老闆娘請喝珍珠奶荼

第二天就有老闆做的三明治

謝了老闆們>~<

 

發表時間:2009-08-02 10:28 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 BHV 的日誌)


kk52106985 於 2009-08-15 02:19 PM 發表:
老公個fd- -?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 感謝你ge留言~~~
But你認錯人>~<
Posted at 2009-08-16 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jay_kayi 於 2009-08-04 01:22 AM 發表:
好彩唔係d衰老闆姐. .如果唔係重更加做死你阿,,
有野食再辛苦都抵la>~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PET218 於 2009-08-03 09:41 PM 發表:
咁正ge有得飲珍珠奶茶~
我覺得你去做野就算幾咁辛苦,
老闆娘對員工好就乜都抵曬~
我做野個到老闆娘又係好好,d人都好好:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Chao__930 於 2009-08-03 12:05 AM 發表:
遇到咁好ge老闆同老闆娘真係好~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





MagicPower-我是誰我是誰我是誰