太充實  |
|
這兩天是很~~~~~充實的兩天
因為本店只要是周六日
就很忙But這兩天我真的是
做到瘋了~~~
原本從早上11點上到晚上
8點可是第一天加班到晚上
11點才回家今天就做到晚
上10點而且都沒有停過
走路都快要跑起來了
而且還有超多碗要洗
阿姨根本洗不完
所以就幫忙洗
結果囧rz
我都快要累死了~~~
不過兩天都有好康啊~~~
第一天老闆娘請喝珍珠奶荼
第二天就有老闆做的三明治
謝了老闆們>~<
|
| 發表時間:2009-08-02 10:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
感謝你ge留言~~~
But你認錯人>~< Posted at 2009-08-16 11:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
好彩唔係d衰老闆姐. .如果唔係重更加做死你阿,, 有野食再辛苦都抵la>~
|
|
|
PET218 於 2009-08-03 09:41 PM 發表:
咁正ge有得飲珍珠奶茶~ 我覺得你去做野就算幾咁辛苦, 老闆娘對員工好就乜都抵曬~ 我做野個到老闆娘又係好好,d人都好好:)
|
|
|