2007 年 7 月 23 日 星期一  |
| 2007-07-23 |
都唔知話今次溜冰好定唔好
去左個叫天龍過山車不過呢個名係整唔知咩既車(無記錯
著左鞋去開始玩果時就已經左搖右擺
但玩左陣始中都係唔識點玩Orz
珍惜生命為左唔好跌低係邊邊慢慢行= =
但林小添你口口聲聲叫我去休息都係想見我跌低姐T口T
我正想諗準住去玩下果時就開始同地下有親密接觸囧
跌完想預備起返身但企得唔好又跌多次= =衰衰衰
係個場到驚= =有幾個人溜得好快閃黎閃去
但依家好喜歡溜冰XD雖然玩完之後隻腳好痛=''=
ps雖然不知能不能夠成功但你會不會給我嘗試呢?
|
| 刊登時間:2007-07-23 10:29 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 69 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|