2007 年 7 月 5 日 星期四  |
| 2007-07-05 |
今日好早就比我阿哥部電話既鬧鐘嘈醒左
佢部電話既鬧鐘功能一路震由張桌震到落地下hand埋機一流= =
過左一陣阿超打黎提我出門口(佢可以超準時囧)
返到學校果講座都好悶傾計但熊sir會望住怕比佢罵所以就無傾啦
放學返屋企換衫幫媽子去新城市拿米
但連個天都係恰我咁=_=去新城市既途中就落哂大雨
返屋企既時候就一滴雨都無..
係屋企msn都無咩人可以傾得耐既囧.......
搵雞子傾左陣計一邊同佢傾計一邊係到諗野諗到頭痛訓鬼埋唔記得同佢講聲= =
一起身出哂大汗唔知係咪有大風暴係我張床到落雨
出身見頭痛就去左吸毒而且又發現個廣告呃人
廣告個人食完就好快無頭痛而我食左半個鐘定3個字唔知啦總知過左呢段時間先唔頭痛=''=
過得好苦悶耶囧.............
今日心情都好似好怪咁...一時好好一時好差......好似差咁d野咁........到底係咩呢.........Orz
|
| 刊登時間:2007-07-05 10:28 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|