如果真係可以忘記佢....我當然係好想
但係我點都忘記悟到佢
佢對我好...我知
不過..佢e家2經悟中意我
我都好想忘記佢
我估佢都好想忘記我
可能我係佢心中我係一個右傻右樣衰ge 人
so 佢不知幾想快d忘記我
我係心中真係咁一文不值咩?
如果佢會中意的我話 但係我悟會接受 因為我想佢恨我仲好d
我真係悟想在有咩野愛情
我悟會在拍拖....
如果有人中意我 我情願同佢講..我係less咖
-------------------------------
回下我......不過某某人悟好回我..ok(如果你有睇
by:永遠卍恨
|