好耐都無打過我個blog 啦..""個blog e經發緊毛,,生緊磨菇lu.."'
我5打個blog..ge原因係因為無呢個動力黎捱動我去打..."">3<"
但係當我見到Rainy個BLOG寫住話..:驚當F3 完結GE時候...會1 D回憶都無...""=]
所以..,,,,,我決定要打反先...""
E家係2008.3.29 12:12 我GE心情係:我好掛住你呀...!!!!!做物反大6 JE..搞到星期日又陪5到我出黎...""人地掛住你GA MA..""!我想見你GA MA.."哼哼哼..!!
係前歌幾個星期..."我見到細佬佢...佢..佢係MSN 到寫GE歌句話...:
[多謝你地咁多年GE照顧...即屎今年要走..我都5會忘記你地GA...""]
我就...我就成個人崩潰左..... 坐左係張鄧到...望住黎句說話好耐好耐XD D眼淚真係好5天話GA JE..! 因為...我最5想面對GE野..始終都黎左.."
WHY WHY ? TELL ME WHY..?我真係好想同大家1齊升上F4 GA.....
點解 點解..就係5啤我地1齊升 ???
點解 點解..成績5得就5可以升班???
點解 點解..要分開1齊相處左9年ge我地呀..???
點解 點解..要到e+我地先知道咩叫團結..???
但最後個句...:
我真係要 多謝 你地咁多年ge照顧...幫助...
大家1齊開心過,,,難過過...爭吵過...""=]
沒有忘記..沒有後悔過....e然放在 裡...
就e足夠了 ......
|