♥♥若果 全世界既人都不愛你- ♣♣ 那麼 你也要自己愛自己=]
◆◆◆這是生存滴意義◆◆◆
BKam
暱稱: ♥ ♥♥ BKAM '“
性別: 女
國家: 澳門
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2011-09-07
祈求再遇上;不放棄;不...
爱你爱到死
此傷心事永不被打開"...
回望8月"...爽歪歪
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
!!OurFD__F3D留言版
DaiSy"xanga
Mabel"無名
vitaxm" xanga
小Cat子"xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 1003
今日人氣: 6
累積人氣: 15234
2008 年 6 月 21 日  星期六   晴天


__每個電話都足以嚇死我""..鬼來電咁...__&畢業.."" 分類: 未分類

18號反去睇成積....勁過我1返ge努力...

每日考試都好似訓左4個鐘到,,,都5知有無""

無辦法la..""bin個叫我之前d成績差到谷底p.s"(只限理科)

得個3 40fun..之前考試化學考試得過39fun..陰公..點拉a..?"

所以第3段搵人幫我補..+上我我自己10000000%既努力..""

我終於都拉到...本身考試要85fun先拉到.,..點知..我考試竟然攞左95fun wo..." 1睇到..自己都嚇親..""開心到痴線.."=v="!!

跟佺k他都拉到..問題係代0n幾何就算攞到60幾 70幾 我計過拉埋都係差幾fun""應該要補考..""

但係本人真係5想補考..大佬a..1溫就要溫2科...oh my god"!

miss林話星期5 6 會打過黎話你天要5要補考..

由星期5朝早等 等極都無...就同joyce出左大6"反到黎8點ge..打過去問細佬..魚旦..wai..佢地都收到電話話要補考..

最衰..我又出左去.又收5到電話.."好擔心又要補考..

所以..

夜晚ge每個電話都好似[[鬼來電]]咁..係真ga..1d都無誇大ge成份..

每嚮1個電話..個都飛左出黎..

每聽1個雹話..都以為係miss 林...(ka 好耐味咁緊張過na..仲feeling都幾搞野)

最低死ge係..性感小Gay后..1打黎..就話:我係你斑主任..把聲扮女人wo..跟住我答佢:miss林?

佢就開始係到笑..知到係假na..""

到星期六...都仲味有電話..""應該5洗補考呱.."

跟住個日..成斑過曬呢k書...k到e+仲味走..""(k實d男黎到都係玩.."")e+佢地玩緊野..我就打blog算na..""

不過屋企成日晚都5會有人"so..威大人陪我訓..=v=""..佢地玩得仲晏仲好..""5洗得我同威大人係到.."(希望老豆5會突然反黎la...""!)

點知2點幾...老豆突然反黎!!..本身我天5到有開門聲ga..魚旦佢景然天到wo....d仔本身玩緊野...即刻收埋.,..扮溫書..kaka..

係呢1刻..好擔心佢地5知得5得呀...!!

星k一..miss打黎話我5洗補考..咩都放心曬la..

-------------------------------------------------------------同你1齊訓好開心tim""----------------------------------------------------

係個晚...wai..留底陪我訓..""雖然wai我係今年先息...""

但係5知點解..同佢真係好好king..""我地食左d野同飲左d野就去訓..""

但係...我地1直king到4點先訓..kakaka...king左好多野..""

                            ""跟你1起睡..就像相熟多年滴朋_____""          雖然我們只認識了不久..""

e+知道你升到斑..好開心a..!!""

天日送左WaI走知後...細佬9點上到黎..入我room都話溫習,,,溫左陣..味又係 係我張bed到1齊訓著左..好彩..佢補考都得左..

魚旦就5得.,.但係miss就話啤多次機會佢..重讀1年F3..都好la..好過再適應k他生活la..啤心機la..."

思話...K他人有9成機會升到.,...咁個1成呢??"

-----------------------------------------------------------------準畢業生..--------------------------------------------------------------

不過..係呢到..我最多謝都係我ge補習,,我ge父母.."

無父母啤$..我邊有補習呢?"

補習....(等我介紹下佢地個名先:高成&史昊宇"")..我又點會由2 30fun ge成積升到有80幾90fun呢?"可以升斑呢""??

亦都好THX..教過我GE同學...""            THX!!

好開心..付出黎ge努力無白費過...""

                           E+      我係...1個...準初三畢業生...""!!..我順利完成左我初三ge課程la...""

係到衷心希望..:                     

                               要補考ge人1定要pass 呀"'.........離左校ge人,,,要啤心機過你ge新生活la..""

得閒出黎玩a..仲有見到5好扮5息a..!!""=v=!

 






訪客留言 (返回 BKam 的日誌)


BKam 於 2008-06-28 08:34 PM 發表:
知道你升到之後都好開心a.."
夏令味當曬下時間lo..""你咁多時間都無野做..ga la..=v="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rainiececi 於 2008-06-26 08:13 PM 發表:
唉...
你就好啦...
我刀吾知升吾升到...
補考得吾得...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kun00 於 2008-06-26 10:17 AM 發表:
= =|||CM來了
唉=3原來有人升唔到((慘T^T
kaka~我化學考43都唔洗補考呢!勁開心
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁味好lo..""
5洗補考..""
Posted at 2008-06-26 03:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]