2006 年 3 月 8 日 星期三 慘........... 今日好慘,,,,,,本新放1:10.. 但係比契媽redict...... 4點幾先走得...... 放學去左社區..見SHERMAN... 之後比佢d fd拿左50.......好慘= = 刊登時間︰2006-03-08 06:15 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 8 日 星期三