今日做左好多好開心既事呀^^就等我由頭講起啦~
今日我旱上4點幾先訓~跟住1點幾俾媽咪叫左我起身~
跟住一直係到發脾氣~因為唔想出去~
跟住陪佢去完佢要去個D地方就到我啦~
我地去左坑口行街街~街左一陣去左KFC~
因為要搵人還錢~跟住就去食野啦~
食完野就去行街啦~行左一陣就睇中左D野~
初初睇中好想買~但係冇買到~
跟住行多一陣俾我見到一個一樣既野~
但係俾之前個個仲平~哈哈~
跟住我就叫媽咪買個個Kuromi碗俾我~
我自己就買左個Kuromi杯俾自己~
哈~勁靚嫁~真係新野囉~真係靚爆呀^^
跟住買完就去左買好多好多小桔仔~
跟住就去左美心食火鍋~食完就返屋企啦~
p.s.哈哈~今日真係好開心呀~
返到屋企一直都係到笑~
但係煩緊去唔去萬寧見工~
但係見左我就會去學彈琴~
但係....唉!!好煩呀'''