哈哈~今日去左m記溫書..真係乖女呀~~其實幫靖妹溫書--自己都冇咩做過-0-靖妹..我一定為你出一份好cute o既試卷~哈..有冇人都想要呢..咁我就copy多一入比你啦~要快喇..最late明天~~
今日買左都多野...好實用架!!
今日家姐放假..so呢.佢都好乖乖咁請我地食飯..佢重請我食m記o既2蚊雪糕...Although係2蚊雪糕..but唔知點解會特別好味..可能because係人地請架啦~呵呵呵