今日..都係做番日日都會做既野.. 就係掛住姖 ******* 其實我同唔同佢講好 ? 佢係咁以為我中意第二個喎.. 講左好似唔係咁好.. 但係我唔講.. 佢會唔會日文班完左之後就唔so我?orz!!!!!!!!! 諗起都驚.. 掛住妳x9999999999個..................!! ^^ RE:yoko生。。。。。。 唔好係你日記度鬧我啦... 唉,,呢件事好複雜架 似你諗得咁簡單咩./0\.@! 如果我好似你諗野咁簡單就好