係4月訂落~5月終於到手了~ 呼~麗真係好靚哦>///<
 
我最鍾意E2張啦~
 嗯~重有買左HIDE PICK~>//<好靚哦~
2009-3-25出GE DISTRESS AND COMA
嗯...唔記得幾時到手lu..大約4月頭左加啦~
 特典有手機螢幕貼送~有好多野送哦~>3<
重有2張單張~
黑執事
全部d日子都唔記得~只記得係3-4月到手~
-3-實在太好了~黑執事好美哦~
[黑執事迷-///-]
 FILE 2F形~好可愛~一見到就[搶呀]~
 我唔捨得飲-M-
 2面都好靚哦~
裹面重靚-3-
-V-E個就係上個星期買GE~我終於買到啦~~
好~大約係咁多啦~-P- 因此我..E+赤字..嘩啦啦~我之後應該會過得好苦呢~~~
-w-會考完左~我計劃了~同電腦一齊過~
XDD我要玩玩玩~會考無得玩~E+玩飽佢~嘩哈哈~
-W-""哈..哈...千其唔好問我考成點呀..哈..哈
報告完畢! |