| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
1112007 年 5 月 1 日 星期二  |
| 2007-05-01 |
正左好耐日記...正到我死死下...
今日係咁比人鬧....慘死....
唔想打.......
比我發現左poohpooh呀..!!

|
| 刊登時間:2007-05-01 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
1112007 年 4 月 30 日 星期一  |
| 2007-04-30 |
今日同傻ar四放學....今日同wawa爆笑...笑死我..
好happy....有你地真好......我..好多hw..做死人啦...
想死....
|
| 刊登時間:2007-04-30 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
1112007 年 4 月 29 日 星期日  |
| 2007-04-29 |
我今日去左see波..有d fd啦..fungfung..wawa..肥姐..kiki..
仲有...唔識打個名..仲有傻ar四同佢個fd..see元..去左元朗廣場...
行左一陣..得返我..wawa..傻ar四同佢個fd..去左食野...
之後行左陣..返home lu..
|
| 刊登時間:2007-04-30 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
1112007 年 4 月 25 日 星期三  |
| 2007-04-25 |
今日又同傻ar四放學...真係唔好意思..次次都要你等...
同wawa..arlai係到爆笑...好happy... |
| 刊登時間:2007-04-30 08:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
1112007 年 4 月 24 日 星期二  |
| 2007-04-24 |
我今同傻ar四放學..點知落大雨喎..淋到濕曬..then..我同佢去左玩千秋..玩到濕曬...
但係好開心...但我返左home之後..又feel到自己好衰..自己din就好啦..同叫埋人倍你din..
唉............
勇氣
終於做了這個決定 別人怎麼說我不理
只要你也一樣的肯定我願意天涯海角都隨你去
我知道一切不容易我的心一直溫習說服自己
最怕你忽然說要放棄愛真的需要勇氣
來面對流言蜚語只要你一個眼神肯定
我愛你的意義(我的愛就有意義)我們都需要勇氣
去相信會在一起 人潮擁擠我能感覺你放在我手心
你的真心如果我的堅強任性
會不小心傷害了你你能不能溫柔提醒
我雖然心太急 更害怕錯過你
|
| 刊登時間:2007-04-30 08:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|