金日泥M第2日,,快D泥完就好啦,,泥野真的怕怕,,
金晚去唱K,,呵,,欣杯MUM生日,,明日要BUY CON,,
5知會點呢,,好奇,,呵,,呵,,呢排成績5係咁好,,
真的要+ BUS DAD,,KA,,KA,,
好想又快D見到打令,,
人大了,,會有什麼事是不變呢??
好想活到80水都咁開心,,