原先金日6:30去打波,,點知車人起5到身,,咁未下午去打囉,,之後係HOME打機,,
食野,,打機,,食野,,好悶,,日日都係咁,,真係有D想返學OR返公,,唉,,之後到5點,,
打俾車人,,佢又話5去,,好無奈囉,,唉,,之後金日上綱做敗家,,1次BUY在100個MARKS,,
呵呵,,之後好悶A,,真係,,狗狗又5食野,,好擔心,,食野啦,,好無??
金日上綱搵在手歌,,廳廳下不知不覺減在出泥,,妹妹,,係還會係我身邊多久??
http://www.youtube.com/watch?v=laXB6Q05Od4
薔薔(想念版)
詞曲:ELLA
還記得你喜歡咬著我的手
然後給我你嘴裡的球
要我陪你玩丟丟
你喜歡我摸摸你的小耳朵
窩在我的身旁 沒有煩憂
在夢裡遨遊
好狗狗 好狗狗
謝謝你陪媽咪這麼久
你並沒有離開我
是搬到天堂生活
薔薔你要記得我
你不要走丟
快快找到天使
在天堂給我(們)保佑
薔薔不要忘了我
還有親愛的阿姨叔叔和你的朋友
你永遠活在記憶中
|