金日早上7點起同王子去RUNNING,,HELP A<,我RUN在4個ROUND,,我5得啦,,
仲話10個TIM,,之後同王子BUY早餐,,我BUY在粉腸,,好食A,,仲UY在個[默BAO]做中5,,
返到去,,洗在白白,,好眼訓A,,琴晚成3點先訓,,訓5到A,,訓到3點中,,起身食在個BAO,,
到6點正在個NOODLES,,KA,,KA,,想正咖哩味,,點知拎在桂林椒椒出泥,,=0=,,之後要用水過下,,
因為好椒椒A,,之後上絕LOOK[女人我最大]幾好LOOK A,,不錯,,哈哈,,金日上綱LOOK在D野,,
1000000MOP GE狗狗,,WOR,,好貴A,,不過好可愛呢,,P.S還是我家的囡囡可愛得多,,不信,,LOOK下,,
我覺得只狗狗好像[紅人],,KA,,KA,,只手好大A,,好好笑LOOK它的樣子,,

到我家的囡囡出埸啦,,[HI~HI~ ]

|