5想訓,,5知點解,,
細老決定在去清華,,都好GE,,佢自己中2 A MA,,
條路係佢GE,,我做家姐1定支持佢,,
咁我呢,,
我條路呢??
我自己都5知,,
出泥做野??
1路做野,,1唔返學??
MUM老啦,,5可以在出泥做野好久,,
細老去到戈過錢又會用多,,
如果我話要讀大學,,
家中負擔又多,,
有時心想,,
自己Y 5係1個人,,
有錢D,,咁會5會好D,,
我身邊GE人都向大學為目標,,
我,,我,,有太多野啦,,
好想可以想點就點,,
5得A,,
有時有D野好想搵人問下,,
但係問在又點A,,
時間真係太小啦,,
點解5可以多D,,
20水啦,,自己想做物都5知,,
唉,,
曾經想做好多野,,
好想開間COFFEE SHOP,,里面有好香COFFEE,,好好食GE CAKE,,
好想去1次,,日本LOOK薰衣草,,
好想去食好多地方GE美食,,
不過......................
真想哭,,
.........................................................................................................................................................................................................
金日同妹妹CUT毛毛,,
CUT在好多A,,KA,,KA,,
不過CUT在之後,,
LOOK到佢,,個心,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
好thin a,,
thin到都5知點講,,
mum look到佢話好心痛,,
老啦,,仲要咁好5舒服,,
金日係到想,,
有1天,,妹妹泥開我地ge時候,,
我希望,,
佢係訓覺中泥開我地,,
因為咁樣佢5會咁辛苦,,
時間,,
真可怕,,
星期2去搵carman俾d mark佢,,
叫佢同我去buy野,,
係時候啦,,
要做返d野啦,,
不可能1直都咁個樣,,
為自己去做,,
|