琴晚好開心A,,哈哈,,好9無去唱K,,
同蕭SIR玩A,,笑屎我A,,哈哈,,下次1定要同佢在玩過,,
DOVE就好累,,係到做豬,,不過佢超好,,BUY HEN我食,,^^
不過最好笑都係小傲子,,不過都好激氣,,
自己明明傻在,,又話無,,1杯HOT TEA倒係我身上,,我忍,,
之後又拋粒''識''係我眼到,,大佬A,,痛嫁,,
不過鬼叫飲D人最大咩,,唉,,
不過最好笑,,都係佢同杯,,笑屎我A,,哈哈,,KA,,KA,,
好玩A,,下次在去A,,KA,,KA,,
琴日見到J賓,,奇實好9無同佢講過野啦,,
不過我覺得佢無變,,同2前1樣都係咁細心,,
就快返學,,還有7天,,O NO,,
咁我未無得日日LOOK我還彊C有個約會,,
|