呢排有好多野A,,好煩A,,煩到我5識點做,,正係識喊,,又泥啦,,
5中2喊,,喊個PAT A.><,,不過都想開了D事,,係好事GE,,
有時我會覺得係未我想得太多呢,,人地都5係咁,,唉,,
仲有做幾個月就5在係學生啦,,好5捨得A..我身邊朋友,,
佢地會泥開,,朋友,,到老時,,仲會朋友MA??星期5放學好開心A,,
係課室二,,正MERRY CHRISTMAS D野,,我會記往嫁,,
戈日好開心,,1起笑,,1起玩,,我5想同我朋友冷戰A,,
我知我D脾4 5多好,,成日都要人地就我..車人有話我有時性格5多好,,
我想下想下,,可能我身邊朋友太錫我啦~成日都要人地就我,,正到我金日D性格咁,,
THZ!!你地,,我愛你地,,見到身邊朋友開心,,KA,,KA,,
|