金日好返好多了,,但還是不停在咳,,咳咳咳,,又泥啦~~
金日拎在成績表,,唉,,英文a,,不在是地理同數學,,係英文,,y??
15分,,好難a,,不過難還要走行去,,星期5,,去女行,,呵呵,,
我要影好多相,,相處時間一天一天減小,,好5捨得,,
可5可俾多d時間a,,係呢個斑好開心a,,有佢地,,唉,,
不知幾年后,,我們係5係仲學得2+咁,,1起出去食飯,,
係咁講野,,笑a,,ka,,ka,,我愛你地a,,有係地陪我,,我幸福a,,ka,,ka,,